KRIM HERBAL BLEND SHAKLEE | SyafaRahim


krim herbal blend

Krim herbal blend shaklee untuk hilangkan parut, ruam, gatal-gatal serta exzema ni sangat unik, satu tiub untuk pelbagai kegunaan dan untuk setiap lapisan umur, bermula dari baby hingga orang dewasa. ianya sangat selamat digunakan tanpa was-was.

Krim ini dihasilkan dari bahan-bahan semulajadi dan yang penting krim ini BEBAS PARABEN. Anak-anak pun suka dengan krim ni, bila sapu tak pedih dan tidak melekit. 

Pelbagai kegunaan:

1. Ruam baby
Sapukan nipis di tempat yang terkena ruam samaada ruam lampin atau ruam di bahagian badan. sapukan 2-3 kali sehari di kawasan yang terkena ruam. Ruam akan menghilang secara beransur-ansur.

2. Gigitan nyamuk
Biasanya krim ni memang syafa tak lupa bawa especially kalau balik kampung, mudah kalau petang-petang anak-anak main dekat luar kena gigit nyamuk syafa akan sapukan je krim hebal blend ni memang sekejap je kesan merah gigitan nyamuk tu hilang.

3. Luka-luka
Dulu kalau luka-luka ni nak sapu minyak cukup susah dekat anak-anak, menjerit-jerit takut pedih. tapi sekarang mudah bagitahu nak sapu herbal blend, dia dulu berlari pergi ambik krim hehe.. dan yang best luka-luka kalau sapukan krim ni tidak tinggal parut berpanjangan..

4. Jerawat
Haaaa...ni pun satu yang best nak-nak orang perempuan tu kan especially kalau nak datang bulan ke, tersilap makan belacan ke naik la seketul di muka kan hehe..syafa biasa sapu herbal bland ni kejap je hilangnya jerawat tu hehe syokkk..

5. Tumit merekah
Ni pun masalah yang menghantui ramai juga, tumit kaki merekah. Jangan risau-risau krim herbal blend ni juga bagus untuk hilangkan masalah tumit merekah. 

6. Kurap, Panau
Krim herbal blend ni boleh juga digunakan untuk masalah kurap dan panau, ya cara yang selamat dan alternative kepada krim yang mempunyai bahan kimia merbahaya.

7. Kulit gatal-gatal / exzcema
Biasanya masalah gatal-gatal ni bukan orang dewasa sahaja, baby juga mengalami masalah ini, especially masalah exzcema. sapukan nipis-nipis dikawasan yang gatal 3-4 kali sehari insyaALLAH sangat membantu hilangkan rasa gatal-gatal dan dapat elakkan anak kerap menggaru di tempat itu.

Nak dapatkan krim ajaib ni boleh direct wassap di nombor 014-8408 193




Share this article:

4 comments:

  1. Replies
    1. Yup sis... Lepas kenal herbal blend ni tk cari lain dah..yg utama sebab x de paraben..selamat!

      Delete
  2. Best guna nii..ruam² cepat aje kering

    ReplyDelete